Sekrety długowieczności.

18 kwietnia 2017

Japonia, wyspa Okinawa szczyci się największą liczbą stulatków na świecie.

Mieszkańcy Okinawy dożywają sędziwego wieku z powodu diety i zdrowego trybu życia. Są szczupli, mają niski poziom cholesterolu, brak złogów w tętnicach.

W jadłospisie mieszkańców Okinawy królują: ryż, słodkie ziemniaki bataty, ryby, produkty sojowe , pędy bambusa, warzywa, owoce, wodorosty, w niewielkich ilościach białe mięso. Słodkie ziemniaki dostarczają naszemu organizmowi błonnik pokarmowy.

Piją zieloną herbatę, najchętniej jaśminową. Z przypraw chętnie stosują kurkumę i imbir, kolendrę, fenkuł.

Ludzie uprawiają ogródki, dużo spacerują, nie przejadają się, odchodzą od stołu z uczuciem niedosytu.

Integrują się w społecznościach, są życzliwi dla siebie, pomagają sobie wzajemnie, uśmiechają się i tryskają pozytywną energią. Chodzą wszędzie pieszo. Dużo czasu spędzają w ogrodach, na sąsiedzkich, rodzinnych spotkaniach i zajęciach. Nie biorą na swoją głowę zbyt dużo obowiązków.

Reasumując, ludzie długowieczni nie ćwiczą w klubach fitness, nie biegają w długodystansowych maratonach, nie przesiadują w klinikach młodości a ich wygląd bardzo długo zachowuje cechy młodości. Wyraz twarzy zadowolony, lekko opalona skóra i co najważniejsze na twarzach maluje się uśmiech. Obdarzają tą nic nie kosztującą witaminą uśmiechu siebie na wzajem. Są bardzo życzliwi, mają pozytywne relacje międzyludzkie. Są zadowoleni z każdego zaczynającego się nowego dnia.

Fenomen długowieczności opiera się zatem na tych kilku prostych zasadach, które wystarczy regularnie stosować każdego dnia swojego życia.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *